Let me be me!
Edited  by Yura
Basecode : Afiqah Junizan
Owner : Big Boss(imannuraddin)
ABOUT POST LOVE HISTORY
Aku tak tahu.


السلام عليكم


Malam nie aku rasa bersalah sangat ngan someone.
siyesly, aku bukan sengaja.
Tapi aku tahu kenapa jadi macam nie. 
-__________________-"

Kalau diri sendiri pun tak tahu, engkau lagilah tak tahu kan?

Satu jer aku nak cakap, aku nak minta maaf.
Aku taw aku macam dah ignore kau kan?
Kau punyalah semangat tanya aku itu ini, 
tapi aku jawab macam nak tak nak jawab jer kan?
Aku taw kau perasan semua itu.
Tapi kau senyap jer.
Kau boleh lagi layan aku.
Kau boleh lagi tunggu aku.
Kau boleh lagi tahan dengan perangai aku.
Memang susah sebenarnya nak jumpa orang macam kau,
dan aku taw, kau pun tak pernah jumpa orang pelik macam aku kan?

Sorry, kalau aku merapu sikit malam nie.
Tapi siyesly, aku tak tahu apa yang jadi.
Aku tak tahu kenapa aku perlu jadi macam nie.
Aku tak tahu.

Sebab tu aku tak nak call kau pada mulanya.
Sebab aku taw dan aku dah agak akan jadi camne.
Aku dah agak.
And it was happened.
Apa yang aku agak memang betul-betul berlaku.
Aku cuba untuk elak, tapi aku tak boleh tipu perasaan aku sendiri.
Aku tak pandai menipu!

Kesian kau!
Punyalah lama kau tunggu aku, tapi itu yang kau dapat.
Memang tak patut.
Sampai speechless kau dibuatnya.
Gara-gara perangai pelik aku.

Akhir sekali, 
sekali lagi aku minta maaf.
Sebab aku taw, aku tak pernah buat baik pun dengan kau.

Kau jangan risaukan aku k!
Insya-Allah aku okay.
Walaupun hakikatnya aku tengah menangis sekarang nie.
Siyesly tak tipu, tengah tulis pon boleh nangis.
Pelik betul budak nie.

p/s: Kau tak salah pape pun!
It's not your fault but it was my fault.

وسلام