Let me be me!
Edited  by Yura
Basecode : Afiqah Junizan
Owner : Big Boss(imannuraddin)
ABOUT POST LOVE HISTORY
Jom Buat Sushi!

السلام عليكم

Hai korang~~~
Kali nie aku bukan nak ajar korang masak.
Bukan nak ajar korang buat sushi.
Tak.
*geleng kepala*

Aku cuma share ngan korang jer, 
nak citer nih!
Minggu lepas, kelab yang aku join kat u nie, de wat program...
Programnya ialah....
Jom Buat Sushi.
Program nie khas untuk bakal-bakal isteri dan ibu jer.
Dan hanya wife-to-be jer lah yang boleh join.
Cehhh cehhhh....
Hencek suami, pergi jaga anak sana.
Ehh....
Kaum ibu nak buat sushi nie.
Hahahahaha XD

Aku bukan peserta, tapi committee.
Committee mean orang yang bertanggungjawab arranged program ni lah.
Alhamdulillah, walaupun mase tu committee tak ramai sangat,
tapi oleh sebab kerjasama antara kami sangat erat, 
maka berlangsunglah program ini diluar jangkaan kami.

Memang siyesly, sambutan luar biasa uolls.
At first, kitorang bajet dalam 50 orang jer yang akan join, 
sekali.....
hampir 70 orang jugak lah!
Alhamdulillah...

Dalam program nie, kami diajar buat sushi.
Kalau tak silap aku, tiga jenis sushi kot kitorang buat.
Maaf, aku bukan peserta...
lagipun masa tu, aku tengah sibuk.
Almaklumlah...aku kena urus bahagian audio & video nih!
Huhu 
-____________________-'

Pastu ade buat pertandingan hias sushi.
Siapa yang pandai hias, akan menang.
Senang kan???

Sementara pihak juri (termasuk aku) bagi keputusan, 
para peserta diserikan dengan tazkirah oleh Sis-aku-lupa-nama-tapi-comel.
Lepas tu...ada lucky draw.
Akhir sekali, bagi hadiah kepada pemenang.

Lebih kurang dua jam jugak lah program berlangsung...
dan alhamdulillah...
semuanya berjalan lancar.
Sehinggakan ade yang mintak suh buat lagi.

Kang dah belajar, korang buatlah kat rumah plak.
Ajar hencek suami plak.
Ehhh...silap!
Ajar mak ayah adik beradik abang kakak adik korang yer!

Sushi yang kitorang buat dah habes makan,so...
tengok gambar jelah.
Kenyang jugak kan?
:)

Sesi tazkirah.

 17 group kesemuanya.









Alhamdulillah.
Kenyang sudah~~~~

وسلام