Let me be me!
Edited  by Yura
Basecode : Afiqah Junizan
Owner : Big Boss(imannuraddin)
ABOUT POST LOVE HISTORY
Daim VS Kisses


السلام عليكم

Aku rase korang semua dah tahu apa itu Daim dan Kisses kan?
Aku sekeh kepala kalau sape cakap tak tahu.
Kalau memang tak tahu jugak dan nak tahu...
pergi google sekarang. 
Aku malas nak citer kat sini.

Sekarang nie aku nak citer pasal mende lain.
Dan memang ade kaitan dengan Daim dan Kisses.

Dua hari lepas kot...
kebetulan hari tu, aku penat sangat.
Penat giler-giler tahap petala kelapan.\
Rase nak pengsan jer.

So.lepas solat maghrib, niat dihati nak hafal Quran.
Aku ambil Quran, naik atas katil.
Memula sandar kat dinding...
tapi, baru baca dua tiga ayat, sandar kat bantal plak.
Maklumlah, bantal aku empat tingkat bangunan tingginya.
Memang selesa tahap hotel 5 bintang lah kalau dapat menyandar kat situ kan?
-_________________________-"

Sambil menyandar tuh, menghafallah ayat Quran.
Mata plak pejam.
Memang terbaik lah!

Tup tap tup tap.
Azan isyak, aku tersedar.
Terus bangun pergi amek wudhuk.
Selesai amek wudhuk dan solat isyak,
terus duduk kat meja study.

Tengah aku nak amek buku nie....tetibe aku nampak nih!



Mak oi~~~~
tetanjat gegirl.
Daim & Kisses tu...
Tapi kenapa 6 biji jer?
Kenapa tak 60 biji?
Hamboiiii...hamboiiiii...
tu naseb ade atas meja kau?
Kalau xde?
Padan muka!
Dasar tak sedar diri!
Huhuhu :(

Oklah, stop marah kat sendiri.
Aku pun melompat-lompat la weyh!.
Dari mana datang nya coklat nie?
Terus pandang atas.
Tapi nampak syiling kapur jer.
Hahahahaha XD

Dah puas melompat,
aku bukak plastik coklat tu.
Aci jer nak redah masuk mulut...
Aku pikir balik?
Sape yang bagi coklat nie?
Kang main aci redah jer makan, tetibe pengsan.
*negative thinking*

Terus aku tanya roomate aku.
Rupa-rupanya dia yang bagi.
Dia letak mase aku terlelap tadi.
Tak sanggup nak kejutkan katanya.

Pape pun. terima kasih bagi saya coklat nie.
Ehem...
kalau aku cakap, mase aku terlelap tadi aku mimpi dapat coklat nie...
agak-agak korang percaya tak?
Hehehe :)

Ok, aku tipu!
Bye-bye~~~

وسلام