Let me be me!
Edited  by Yura
Basecode : Afiqah Junizan
Owner : Big Boss(imannuraddin)
ABOUT POST LOVE HISTORY
Speechless...

السلام عليكم



Alhamdulillah...
tepat jam 5 petang tadi, aku dengan jayanya telah berjaya menjawab 
soalan exam Arabic For Islamic Studies dengan cemerlang.
Cehhhh~~~
macam confident giler jer minah nie akan dapat 100% kan???
-_______________________-"

Mana tak confident weyh, 
kalau soalan exam yang keluar tadi sebijik sebijan 
macam yang ustazah aku cakap.
Sumpah tak tipu woi!
Like seriously, apa yang ustazah aku cakap tadi 
memang photostat habes ngan soalan yang keluar  tadi.
Sebijik sama!

Aku tak taw nak cakap apa dah wey~~~
Memang speechless habes mase tengok soalan tadi.
Bukan sebab soalan susah, tapi sebab soalan senang tahap nak mati.
Alhamdulillah. :)

Ikutkan hati ni, nak jer aku buat sujud syukur kat dalam dewan tadi.
Syukur yang teramat-amat sangat nie.
Still sampai sekarang macam tak boleh nak terima hakikat lagi,
kenapa soalan tadi senang sangat hah???
*hantuk kepala*

Mungkin bagi kau senang sebab kau dah taw awal-awal.
Cuba kalau kau tak taw.
Mesti kau cakap susah nak mati kan?

Okay, aku taw itu monolog korang kan?
Meh sini aku nak jelaskan!

Semalam, sehari sebelum exam...
aku pergi jumpe ustazah.
Macam buat consultation lah sikit.
Tanya mana yang tak faham.
Tanya mana yang aku tak taw.
Tanya kalau soalan macam nie, jawapan nya macam mana.

Aku takde tanyakan...
"Ustazah, exam esok nie keluar soalan apa?"
Tak de kan???
Tak de sebab aku memang tak tanya.
Huhu

Tapi, alhamdulillah...
ustazah aku tu bermurah hati sangat-sangat,
maka....
dia bagilah kat aku hint soalan-soalan yang keluar esok.
Tapi tak delah sebijik-sebijan dia cakap sama...
tapi alhamdulillah sebab soalan yang keluar tadi sama ngan ustazah aku cakap?

Korang faham tak ayat aku kat atas?
Mohon buat-buat faham sefahamnya k!

-_____________________-"

Maklumlah, 2 jam ambe buat esei in Arabic, 
jadi jange dok maroh lah kalu ayat tu bbelit sikit deh. =P
*ayat klate meta sbb TRW mene bola sakni*

Okay last...
syukran kathiran wa jazakillah kepada 
ustazah kesayangan saya.
Jangan lupa bagi markah lebih sikit.
Ehhh....?

user posted image


وسلام