Let me be me!
Edited  by Yura
Basecode : Afiqah Junizan
Owner : Big Boss(imannuraddin)
ABOUT POST LOVE HISTORY
Sombongkah aku?

السلام عليكم


"Hai awak....sombongnya!Tak tegur saya pun!"

Amboi ayat....tersentap taw tak?
Meh sini nak cakap....dengar baik-baik yer! 
Saya bukan tak nak tegur awak, tapi masalah kat sini sekarang...
saya tak cam awak!

Maaflah...aku memang fail dalam bab nak mengecam 
manusia yang hanya nampak dua biji mata jer.
Siyesly, memang fail.
Kalau ada exam yang bagi soalan suh cam orang yang hanya nampak dua biji mata jer, 
aku akan fail.
Confirm!

Korang faham-fahamlah kat tempat aku nie, 
bukan sorang dua jer yang berniqab tapi ramai.
Dalam beratus jugaklah rasanya.
Kang nanti kalau aku tegur orang yang tak kenal aku acane tuh?
Malu lah jugak kan?

So...kepada yang berniqab tu,
kalau korang jumpa aku, aku harap korang tak marah 
atau cakap aku nie sombong sebab tak tegur korang ea.

Lagi bagus, korang tegur aku dulu.
Bye-bye~~~

وسلام