Let me be me!
Edited  by Yura
Basecode : Afiqah Junizan
Owner : Big Boss(imannuraddin)
ABOUT POST LOVE HISTORY
Malunya saya!


السلام عليكم


Malunya saya...
-_______________-"

Sumpah malu giler!
Tak tahu nak letak mana muka nie!
Sorok bawah bantal pun rasa tak cukup nak tutup malu aku nie.
Huhu....

Mana tak malu woi, aku ingat hari nie dah khamis.
Okay...mungkin bagi korang tu perkara biasa jer...
tak ingat hari or tarikh kan?
Kalau aku sensorang pun tak ingat memang tak malu lah...
tapi masalahnya....
cerita dia sekarang camnie!

Me: Okbai awak~~~ Jumpa nanti kelas malam nie!
*muka confident.cakap penuh yakin*

Member: Kelas malam nie? Kelas apa?
*muka blurr*

Me: Owh...hari nie haru Rabu. Ingat dah Khamis =='

Member: Hari nie hari rabu lah sayang...nie kenapa dah ingat hari nie hari khamis?
Dah rindu ustaz sangat-sangat ker?

Ha!
Sebab tu lah aku malu giler.
Almaklumlah...kelas Khamis malam tu dihandle oleh ustaz hensem.
Kang dah salah faham kat situ.

Penat jugak lah aku cakap kat member aku yang aku 
memang betul-betul lupa kalau hari nie baru hari Rabu.

Okbai.
Nak tutup muka ngan bantal!


وسلام