Let me be me!
Edited  by Yura
Basecode : Afiqah Junizan
Owner : Big Boss(imannuraddin)
ABOUT POST LOVE HISTORY
Patahkan pisau???


السلام عليكم

Eh, korang kenal tak pisau nie?


Mesti taw kan??? kan??? kan???
Ehem....
korang taw tak kalau bilah pisau tu boleh dipatahkan?
Patah?
Maksud aku. macam korang patahkan ranting kayu.
Macam tulah korang patahkan bilah pisau tu jugak?

Korang taw tak?
Aku nak buat pengakuan sikit malam nie!
Sebenarnya kan...sebenarnya......

....

....

....

....

....

....

....

....

....

....

....

....

....

....

....

....

....

....

....

....

....

....

....

....

Aku baru taw kalau bilah pisau tu boleh dipatahkan!
Selama 20 tahun aku hidup, baru hari nie... tanggal 9 Mei 2013,aku taw.
Dahsyat tak aku???
-_________________________________-"

Okay, kesian kan kat aku?
Aku mohon sangat ada yang baru taw jugak!!!
Ada tak? Ada tak? Ada tak?
Yeay!!! kite geng!!!
Meh, high five sikit!
*high five*

Tadi, masa kelas khat...ustaz hensem yang tunjukkan.
Memang terkezut siot aku tengok ustaz patahkan.
Sumpah...rahang jatuh bawah.
Melopong tahap ribuan lalat boleh masuk.
Hahahahaha XD

Oh ya...
paling kelakar...
aku jugak baru taw apa fungsi garisan-garisan kat bilah pisau tu.
*sila scroll pic diatas sekarang*
Ustaz cakap untuk memudahkan kita patahkan pisau tersebut.

Almaklunlah...
i nie kan anak bandar!
Anak bandarlah sangat...
=__________________='
padahal, dah 20 tahun kau tu membesar kat kampung.
Peace!

Good Night!

وسلام