Let me be me!
Edited  by Yura
Basecode : Afiqah Junizan
Owner : Big Boss(imannuraddin)
ABOUT POST LOVE HISTORY
Sental Telekung!

السلام عليكم


Hai korang~~~
Aku baru lepas sental telekung nie.
Habis pedih-pedih jari aku.
Sakitla jugak.
Maklumlah tangan aku nie alergic sikit ngan sabun.
Tak leh kena sabun sikit mula lah menggelupas, jadi panas!
Tapi hari nie, nak tak nak terpaksa juga aku maen ngan sabun.
Nasib badan~~~

Oh ya!
Kenapa ea aku sental telekung?
Kotor sangat ker?
Atceli...tak delah kotor sangat pun, 
tapi sebab telekung aku dah lekat make-up, so terpaksa aku sental.
By the way, bukan make-up aku k!
Sorry sikit...i tak pakai make-up!
Cukuplah bedak baby johnson untuk i! 

Okay...berbalik kepada telekung tadi!
Aku nie jenis yang tak suka pakai telekung orang.
Tapi kalau terdesak sangat, nak tak nak terpaksa jugak aku pinjam.
Tapi sangat jaranglah aku pinjam telekung orang.
So...sebab tulah, kalau aku pergi masjid aku akan bawak telekung sendiri.
Lagi selesa dan yakin nak bawak solat.

Tapi masalahnya,orang lain plak yang pinjam telekung aku.
Aku bukan tak nak bagi...
cuma....
cuma aku....
aku...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

Aku TAK SUKA orang lain pinjam pastu,
tinggalkan sisa make-up kau kat telekung aku!
Hamboiiiiii~~~~
ingat telekung aku tu, make-up remover ker yang korang tenyeh kat situ?

Okdah. 
Tak nak marah-marah.
Last, aku tak suka orang pakai make-up tebal seploh inci pastu kiss kat telekung aku.
Memang sopan perangai!

وسلام